7 Δεκεμβρίου 2013

...


Σε ενοχλεί κάτι;; 
     Έχεις κάποιο πρόβλημα;;


...δεν σου αρέσουν τα φρούτα ή τα λαχανικά;;


















          εκείνοι δεν έχουν επιλογές...!




...είσαι σε δίαιτα;;























                                            εκείνοι πεθαίνουν από αυτήν!
                       





















σε ενοχλεί που ανακατεύονται οι γονείς σου στην ζωή σου;;























                      Οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν γονείς..!
                           


...βαριέσαι να παίζεις όλο με τα ίδια παιχνίδια;;
















                                                     Εκείνοι δεν έχουν ποικιλία..!                                                      



Σε ενοχλεί που πρέπει να κοιμάσαι νωρίς;;

















Αυτοί προτιμούν να μην ξυπνήσουν...
                                                                 
















Συνεχίζεις να πιστεύεις ότι έχεις πολλά προβλήματα;;;


Άγνωστη πηγή


8 σχόλια:

  1. Η δημοσίευσή σου πολύ ανθρώπινη κι αποστομωτική!Φεύγω γρήγορα νιώθοντας πως δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα!Όλα τελικά είναι δημιουργήματα του μυαλού!
    Να 'σαι πάντα καλά κι όλα τ' άλλα βρίσκονται!
    Καλημέρα και χαρούμενη Κυριακή να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα είναι δημιουργήματα του μυαλού...

      σε ευχαριστώ! βρεθούν, δεν βρεθούν, δεν με απασχολεί πια! έχω συνηθίσει! ;)
      Μία χαρούμενη καλημέρα! ^^

      Διαγραφή
  2. Nαι Λία μου
    έχω το μεγαλύτερο πρόβλημα ,
    μόνο που λύση δεν έχει μια
    κι απ το δικό μου χέρι δεν περνά
    Πως να δώσω ένα χαστούκι στην γη
    να αναποδογυρισει
    και να χαθούν οι ανισότητες;

    Μεγάλο το χάσμα
    αγεφύρωτο μοιάζει
    ως τον τελικό κατακλυσμό...

    Γι αυτό ας κοιτάμε γύρω μας
    ας δίνουμε το χέρι σε όσους είναι γύρω μας
    και το έχουν ανάγκη
    γιατί πάντα
    κάποιος θα έχει μεγαλύτερες ανάγκες
    από τις δικές μας....

    Καλό βράδυ κορίτσι μου
    σε φιλώ πολύ
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...
      δεν νομίζω ότι θα χαθούν ποτέ, γιατί συμφέρει κάποιους να συνεχίσουν να υπάρχουν! Είναι η πιο πλούσια Ήπειρος με τους πιο φτωχούς ανθρώπους!

      Αμήν!

      ...

      σε ευχαριστώ που πέρασες!
      καλό βραδάκι!
      φιλάκια!♡

      Διαγραφή
  3. Σιωπώ!
    Καλό ξημέρωμα καλή μου φίλη! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Λιάκι μου...μπράβο κορίτσι μου για το χαστούκι που πέταξες..σε όποιον αρέσει πες..γιατί μερικοί δεν θέλουν να στενοχωριούνται..θέλουν λαλά αναρτήσεις..ας καταλάβουμε όλοι μας ότι αυτά που δείχνεις αυτά που καταθέτεις μέσα απο την ψυχή σου είναι τα πραγματικά προβλήματα!!φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου..Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Καλό βράδυ!
      και 'σεις να είστε καλά!

      Διαγραφή

Για να μην περπατώ μόνη...